Poslovni turizam

Poslovni turizam
Poslovni turizam

Poslovni turizam

Poslovni turizam sve je zastupljeniji sektor u turizmu u regiji a sastoji se od sljedečih cjelina:

1. Konferencije i skupovi
 2. Izložbe i sajmovi
 3. Korporativni događaji
 4. Poslovna putovanja

U proteklih deset godina zabilježen je rast od 53% unutar poslovnog turizma što daleko prelazi stopu rasta samog turizma.

Karakteristike poslovnog turizma

Glavne karakteristike poslovnog turizma su to što je vrlo visokog standarda usluge i ima puno veći prinos od redovnog turizma.
Jedan od prednosti poslovnog turizma je što se on dešava tijekom cijele godine.
Poslovni turizam sastavni je dio turizma i ima istu fizičku strukturu kao i turizam tako da se u zadnje vrijeme sve više uključuju i odmarališta i ljetovališta sa svojim uslugama.

Poslovni turizam direktno je ulaganje u razvoje regije jer osim što donosi prinose od samog odmora tu su i poslovna ulaganja u istu regiju te je potrebna puno veća podrška lokalnih vlasti ali i onih na državnoj razini.

Poslovni turizam puno je skuplji od standardnog turizma jer se uglavnom financira iz korporativnih ulaganja, sredstava namijenjenih za poslovanje te je vrlo lako postaviti veću cijenu u srazmjeru sa visokom kvalitetom usluge.

Jedna od bitnih stavki je i da poslovni turizam mora biti više prilagodljiv i elastičan naspram klasičnog turizma jer su ovdje strogo vezani poslovni rokovi.

Saznaj više na turist portalu
Saznaj više na Facebook-u
Saznaj više na Twitter-u