Kulturni turizam - turizam kulture

Kulturni turizam - turizam kulture!

Kulturni turizam (ili kulturološki turizam) je podskup turizma koji se bavi kulturom zemlje ili regije , načinom života ljudi u tim zemljopisnim područjima, poviješću tih ljudi, njihovom umjetnošću, arhitekturom, religijom i drugim elementima koji oblikuju način života. Kulturni turizam podrazumijeva turizam u urbanim sredinama, posebno povijesnim ili velikim gradovima i njihovim kulturnim sadržajima kao što su muzeji i kazališta. To može uključivati i turizam u ruralnim područjima pokazujući tradiciju autohtonih kulturnih zajednica (npr. festivali, rituali), i njihove vrijednosti i stil života. 

Kulturni turizam u regiji

Općenito je prihvaćeno da turisti kulture troše znatno više od standardnih turista. Ovaj oblik turizma također postaje općenito više popularan u cijelom svijetu, a nedavno izvješće OECD-a je istaknulo ulogu koju kulturni turizam može igrati u regionalnom razvoju u različitim regijama svijeta.

Kulturni turizam je definiran kao "kretanje osoba na kulturnim atrakcijama daleko od svog normalnog mjestu prebivališta, s namjerom da prikupe nove informacije i iskustva kako bi zadovoljili svoje kulturne potrebe ".

Nedavno, neki stručnjaci sugeriraju da koncept kulturnog turizma treba staviti pod objektiv povećalom. Jer, kulturni turizam se otkriva kao novi način nastavljanja kolonizacije između centra i njegove periferije. Kulturni turizam dovodi do etnocentričkih izgradnji različitosti. 

Budućnost kulturnog turizma

Kao što se i pitanje globalizacije odvija u ovom modernom vremenu, izazov očuvanja rijetkih preostalih kulturnih zajednica diljem svijeta postaje teško. U plemenskim zajednicama, postizanje gospodarskog napretka s minimalnim negativnim utjecajima je itekako bitan prioritet. Budući da se pomoću kulture u regiji kao glavne atrakcije, polako uništava izvornost i autentičnost malih sredina treba biti itekako oprezan s uvođenjem ove grane turizma u zaštićenim područjima

Saznaj više na turist portalu
Saznaj više na Facebook-u
Saznaj više na Twitter-u